Všeobecné podmienky služby NUMIQ - Projektová Kalkulačka

Článok I. - Definícia základných pojmov

Okrem výrazov použitých v úvode týchto OP a v ďalších ustanoveniach týchto OP, nasledujúce výrazy (tzv. legislatívne skratky) budú mať nižšie uvedené významy:

  1. "Aplikácia": Webová aplikácia a Mobilná aplikácia.
  2. "Autorský zákon": zákon č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov.
  3. "Cenník": cenník Služieb Spoločnosti dostupný na stránke https://app.numiq.com/.
  4. "Dostupnosť": stav, kedy sú funkcie Aplikácie k dispozícii Používateľovi podľa parametrov a za podmienok vymedzených v týchto OP.
  5. "Free": program Aplikácie s obmedzenou funkcionalitou, t.j. skrytými položkami kalkulácie, neumožňujúci pridávať vlastné položky kalkulácie, umožňujúci uložiť maximálne 1 kalkuláciu počas používania Aplikácie, bez možnosti zdieľania kalkulácie. Podrobnejšie informácie o programe Free sú uvedené na Webovej stránke.
  6. "Informácie": všetky informácie, údaje, dokumenty a dáta, ktoré Používateľ za účelom ich digitálneho zhromažďovania, spracovania, archivovania, exportovania a iného používania Služieb elektronicky uložil prostredníctvom Aplikácie na Server prostredníctvom používateľského rozhrania tejto služby cez Účet.
  7. "Licencia": súhlas Spoločnosti udelený Používateľovi na používanie Aplikácie v rozsahu vybraného Programu spôsobom uvedeným v týchto OP.
  8. "Mobilná aplikácia": forma Webovej aplikácie, ktorú je možné používať na mobilnom zariadení, pričom mobilná aplikácia môže mať limitované funkcionality oproti Webovej aplikácii a na jej používanie musí mať Používateľ vytvorený užívateľský účet v súlade s týmito OP. Používateľovi umožňuje najmä zdarma stiahnuť si ju z online obchodov (apple store, google play), registrovať sa do nej a používať Služby.
  9. "Obchodný zákonník": zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
  10. "Občiansky zákonník": zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
  11. "OP": tieto obchodné podmienky. Aktuálne a účinné znenie týchto OP je dostupné aj na Webovej stránke.
  12. "Open X": program Aplikácie s rozšírenou funkcionalitou po dobu zvoleného počtu dní, t.j. s viditeľnými položkami kalkulácie, umožňujúci pridávať vlastné položky kalkulácie, umožňujúci uložiť programom definovaného počtu kalkulácií v závislosti od čísla programu, s možnosťou zdieľania kalkulácie. Podrobnejšie informácie o programe Open X sú uvedené na Webovej stránke.
  13. "Používateľ": fyzická alebo právnická osoba, ktorá sa postupom špecifikovaným v týchto OP registrovala v Aplikácii.
  14. "Platený obsah": spoločné označenie platených programov Aplikácie Open X a Profi X.
  15. "Predĺženie": pokračovanie Predplateného obdobia rovnakého Programu, ku ktorému dochádza zvolením platenej verzie vybraním toho istého Plateného obsahu a zaplatením nového Predplatného. Predĺženie nadobúda účinnosť posledným dňom skončenia Predplateného obdobia.
  16. "Program": spoločné označenie programov Aplikácie Free, Open X a Profi X.
  17. "Predplatné": má význam podľa článku V bod 2 týchto OP.
  18. "Predplatené obdobie": obdobie prístupu a oprávnenia Používateľa používať funkcionality programu Open X alebo Profi X, určeného Používateľom, za ktoré Používateľ zaplatil Predplatné v súlade s týmito OP.
  19. "Profi X": program Aplikácie s plnou funkcionalitou po dobu zvoleného počtu dní, t.j. s viditeľnými položkami kalkulácie, umožňujúci pridávať vlastné položky kalkulácie, umožňujúci uložiť programom definovaného počtu kalkulácií v závislosti od čísla programu, s možnosťou zdieľania kalkulácie, s možnosťou posielania kalkulácie zákazníkovi Používateľa s použitím záhlavia a loga Používateľa ako odosielateľa kalkulácie. Podrobnejšie informácie o programe Profi X sú uvedené na Webovej stránke.
  20. "Registračný formulár": formulár dostupný v Aplikácii, ktorý predstavuje záväznú objednávku Používateľa Spoločnosti k používaniu Programu.
  21. "Server": jeden alebo viac cloudových serverov zabezpečených Spoločnosťou, prostredníctvom tretích osôb, na ktorých sa nachádzajú programové prostriedky pre používanie Aplikácie.
  22. "Služby podpory": technická podpora a údržba Aplikácie.
  23. "Služby": služby poskytované prostredníctvom Aplikácie, bližšie špecifikované na Webovej stránke.
  24. "Spoločnosť": spoločnosť NUMIQ s.r.o., so sídlom Kominárska 1552/3A, Bratislava – mestská časť Nové Mesto 831 04, Slovenská republika, IČO 55 880 592, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 174081/B, ktorá je nositeľom majetkových práv k Aplikácii.
  25. "Spotrebiteľ": Používateľ, ktorý je fyzickou osobou, a ktorý pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
  26. "Súčinnosť": činnosť Používateľa, ktorá je nevyhnutná a náležitá pre riadne plnenie týchto OP a Zmluvy, a ktorá spočíva najmä v poskytnutí všetkých potrebných údajov, podkladov a dát zo strany Používateľa, ktoré môžu byť oprávnene požadované zo strany Spoločnosti za účelom riadneho plnenia predmetu týchto OP a Zmluvy a v ďalšej činnosti, ktorá sa preukáže ako účelná pre plnenie predmetu týchto OP a Zmluvy.
  27. "Účet": predstavuje virtuálny priestor každého Používateľa na Serveri za účelom používania ním objednaných Služieb prostredníctvom Programu, ku ktorému má výlučný prístup Používateľ.
  28. "Užívateľská podpora": elektronická služba údržby a podpory, ktorú Spoločnosť poskytuje Používateľovi k používaniu Aplikácie.
  29. "Webová aplikácia": softvérová aplikácia dostupná na Webovej stránke.
  30. "Webová stránka": internetová stránka dostupná na stránke https://numiq.com/.
  31. "Zákon o ochrane spotrebiteľa": zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  32. "Zmena programu": zmena Programu, ku ktorej dochádza vybraním iného než doposiaľ používaného Programu a zaplatením Predplatného (v prípade Plateného obsahu). K zmene Programu dochádza dňom, kedy dôjde požiadavka na Zmenu programu Spoločnosti a zaplatením Predplatného. Pri Zmene programu z vyššieho na nižší má Používateľ prístup aj k predchádzajúcim Programom s Plateným obsahom, a to až do skončenia Predplateného obdobia doposiaľ používaných Programov.
  33. "Zmluva": zmluva o používaní Aplikácie a Služieb, ktorej obsahom sú tieto OP a ktorá vzniká ich prijatím.
  34. "Zmluvné strany": spoločne Spoločnosť a Používateľ.

Článok II. - Úvodné ustanovenia – predmet Zmluvy

  1. Týmito OP sa riadia všetky záväzkové vzťahy a všetky vzájomné práva a povinnosti Zmluvných strán, ktoré vznikli alebo súvisia s uzavretím Zmluvy (článok I bod 33 týchto OP).
  2. Spoločnosť prostredníctvom Aplikácie (článok I bod 1 týchto OP) poskytuje Používateľovi Služby (článok I bod 23 týchto OP).
  3. Uzatvorením Zmluvy sa:
  4. Spoločnosť zaväzuje:
  5. sprístupniť Používateľovi Aplikáciu na Serveroch a umožniť Používateľovi používanie Aplikácie spôsobom podľa článku III alebo článku IV týchto OP a udeliť mu Licenciu k Aplikácii na obdobie trvania Zmluvy, a
  6. zabezpečiť údržbu a funkčnosť Aplikácie pre Používateľa v rozsahu podľa týchto OP,
  7. Používateľ sa zaväzuje:
  8. používať Aplikáciu výlučne v rozsahu Licencie k Aplikácii, a
  9. pri používaní Plateného obsahu zaplatiť Predplatné.

Článok III. - Uzatvorenie Zmluvy a registrácia

  1. Zmluvné strany uzatvárajú Zmluvu elektronickou formou spôsobom a na základe podmienok upravených v týchto OP. Pred začatím používania Služieb je Používateľ povinný uviesť svoju e-mailovú adresu, ľubovoľné heslo spĺňajúce štandardy zabezpečenia určené Spoločnosťou a vyjadriť svoj súhlas s týmito OP ich potvrdením v Aplikácii. Používateľ súhlasom s týmito OP potvrdzuje, že si ich prečítal, rozumie im a v celom rozsahu súhlasí s ich znením, právami a povinnosťami Zmluvných strán a s podmienkami používania Aplikácie. Bez akceptácie OP postupom podľa tohto bodu nie je možné používať Služby. Zmluva sa považuje za platne uzatvorenú okamihom, keď Spoločnosti dôjde súhlas Používateľa s týmito OP, spôsobom uvedeným v Aplikácii. Po úspešnom vytvorení Účtu doručí Spoločnosť Používateľovi na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri zakladaní Účtu potvrdzujúci e-mail, ktorého obsahom budú aj tieto OP.
  2. Používateľ môže používať Služby bez Programu v obmedzenom režime alebo si vyberie konkrétny Program v závislosti od jeho dostupných funkcionalít.
  3. Ak si Používateľ vyberie Program, je povinný sa v aplikácii registrovať vyplnením Registračného formulára. Používateľ je povinný pri registrácii uviesť nasledovné údaje:
    1. meno a priezvisko osoby realizujúcej registráciu,
    2. e-mailová adresa,
    3. ľubovoľné heslo spĺňajúce štandardy zabezpečenia určené Spoločnosťou,
    4. platobné údaje, tzn. číslo karty, meno držiteľa karty, mesiac a rok skončenia platnosti karty, CVC kód (platí len pre Používateľa Plateného obsahu),
    5. ďalšie údaje o Používateľovi požadované Spoločnosťou, a to najmä, nie však výlučne: obchodné meno spoločnosti, sídlo, IČO Používateľa, DIČ, IČ DPH ak bolo pridelené (neplatí pre Spotrebiteľa).
  4. Po úspešnej registrácii doručí Spoločnosť Používateľovi na e-mailovú adresu, ktorú uviedol v Registračnom formulári potvrdzujúci e-mail.
  5. Používateľ má povinnosť pri registrácii poskytnúť aktuálne, pravdivé, správne a úplné údaje. V prípade, že Používateľ neuvedie aktuálne, pravdivé, správne alebo úplné údaje, Spoločnosť nie je povinná Používateľovi dodať Služby a zároveň je oprávnená zrušiť alebo zablokovať jeho Účet. Za pravdivosť, správnosť a úplnosť údajov zodpovedá Používateľ počas celej doby trvania jeho Účtu. V prípade zmeny údajov je Používateľ povinný údaje aktualizovať vo svojom účte bez zbytočného odkladu.
  6. Všetky registrácie môžu byť predmetom kontroly zo strany Spoločnosti, ktorá je oprávnená kontrolovať a posúdiť, či Používateľ spĺňa podmienky používania Služieb. Spoločnosť si vyhradzuje právo neakceptovať registráciu alebo zrušiť Účet aj bez udania dôvodu.
  7. Miestom plnenia tejto Zmluvy je Server zabezpečený prostredníctvom tretích osôb, na ktorom sa nachádzajú všetky programové prostriedky pre používanie funkcií Aplikácie a Informácie.

Článok IV. - Účet

  1. Po úspešnej vykonanej registrácii Používateľovi vzniká používateľský Účet, na základe ktorého je oprávnený používať Služby v Aplikácii, a to v súlade s podmienkami týchto OP, všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi a dobrými mravmi.
  2. Prístup a používanie Účtu je zabezpečené prostredníctvom kombinácie používateľského mena a hesla zvoleného Používateľom podľa pokynov Spoločnosti, pričom sa Používateľ zaväzuje neposkytnúť svoje prístupové údaje tretej osobe a je povinný vykonať všetky kroky potrebné k ich ochrane.
  3. Účet sa viaže výlučne na konkrétneho Používateľa.
  4. Používateľ je zodpovedný za ochranu svojho Účtu, e-mailu a hesla a je povinný bezodkladne oznámiť Spoločnosti akékoľvek podozrenie z narušenia bezpečnosti (napríklad pri neautorizovanom použití).
  5. Účet zaniká:
    1. dobrovoľným zrušením Účtu zo strany Používateľa,
    2. zrušením Účtu zo strany Spoločnosti podľa týchto OP,
    3. zánikom právnickej osoby Používateľa alebo Spoločnosti bez právneho nástupcu,
    4. okamihom, keď dôjde k úplnému skončeniu poskytovania Služieb Spoločnosťou.

Článok V. - Platobné podmienky

  1. Používateľ je oprávnený používať program Free bezodplatne. Doba používania programu Free začína plynúť od okamihu Registrácie.
  2. Používateľ je oprávnený používať program Open X alebo Profi X za odplatu uvedenú v Cenníku (ďalej len „Predplatné“). Pre používanie programu Open X alebo Profi X si Používateľ zvolí platenú verziu vybraním konkrétneho Programu a jeho rozsahu podľa Cenníku (ďalej len „Predplatené obdobie“).
  3. Po uplynutí Predplateného obdobia, ak nedôjde k Predĺženiu alebo Zmene programu, Účet prejde späť do režimu programu Free.
  4. Používateľ je oprávnený počas používania Služby meniť Program, ktorý používa. Účinnosť zmeny Programu nastáva a prípadné nové Predplatné sa účtuje okamžite, t.j. v deň uskutočnenia zmeny Programu. Do uplynutia doby zaplateného pôvodného Predplatného má Používateľ prístup aj k pôvodnému Programu.
  5. Používateľ sa zaväzuje počas celej doby trvania Účtu (s výnimkou programu Free) uhrádzať Spoločnosti Predplatné.
  6. Predplatné je splatné vopred najneskôr pri začatí plynutia Predplateného obdobia, pričom Používateľ má možnosť vybrať si dĺžku Predplatného obdobia. Platby sa uskutočňujú prostredníctvom platobnej brány (napr. platobná karta, PayPal, Google Pay, Apple Pay) alebo inou metódou určenou Spoločnosťou.
  7. Spoločnosť vystaví Používateľovi doklad o zaplatení Predplatného za príslušné Predplatené obdobie bezodkladne po úhrade a následne aj po Predĺžení alebo Zmene programu. Za deň doručenia elektronickej faktúry sa považuje deň doručenia na e-mail uvedený pri registrácii.
  8. Používateľ týmto výslovne súhlasí so zasielaním elektronických dokladov o zaplatení Predplatného podľa platných zákonov.
  9. Používateľ potvrdzuje, že má prístup k e-mailovej adrese, ktorú uviedol pri registrácii.
  10. Používateľ je povinný bezodkladne informovať Spoločnosť o akejkoľvek zmene e-mailovej adresy. Spoločnosť nezodpovedá za škody, ktoré vzniknú, ak Používateľ neoznámil zmenu včas.
  11. Spoločnosť je oprávnená zrušiť Účet Používateľa, ak ani po písomnom (elektronickom) upozornení nedôjde k odstráneniu porušenia týchto OP. V takom prípade zaplatené Predplatné nie je vracané.
  12. Spoločnosť môže zrušiť Účet aj na žiadosť Používateľa, pričom zrušenie nadobúda účinnosť uplynutím Predplateného obdobia.

Článok VI. - Licenčné podmienky

  1. Zmluvné strany sa dohodli na nasledujúcich podmienkach poskytnutia Licencie k Aplikácii:
  2. Spôsob použitia: výlučne na vlastné interné použitie Používateľa podľa článku II bod 2 týchto OP. Používateľovi nie sú sprístupnené zdrojové kódy Aplikácie a nie je oprávnený ju meniť, upravovať, spracovávať, spájať s iným dielom, vytvárať rozmnoženiny, distribuovať, linkovať, verejne zobrazovať ani inak šíriť či sprístupňovať obsah Aplikácie spôsobom, ktorý je v rozpore s týmito OP.
  3. Rozsah Licencie: územne neobmedzená (globálna) a vecne obmedzená v rozsahu potrebnom pre poskytovanie Služieb Spoločnosťou prostredníctvom Aplikácie.
  4. Nevýhradnosť Licencie: nevýhradná podľa ustanovenia § 70 ods. 4 Autorského zákona.
  5. Trvanie Licencie: časovo obmedzená na dobu prístupu k Účtu.
  6. Prechod a zánik Licencie: práva a povinnosti z tejto Licencie neprechádzajú na právneho nástupcu v prípade smrti Používateľa.
  7. Odplatnosť Licencie: odmena Spoločnosti za poskytnutie Licencie je zahrnutá v Predplatnom.
  8. Nakladanie s Licenciou: Používateľ nie je oprávnený udeliť tretej osobe sublicenciu ani postúpiť práva z Licencie bez písomného súhlasu Spoločnosti. Neudelenie súhlasu zo strany Spoločnosti nezakladá fikciu jeho udelenia a udelený súhlas môže byť kedykoľvek odvolaný.
  9. Právna povaha Licencie: Poskytnutie Licencie nezakladá pre Používateľa žiadne vlastnícke práva k Aplikácii, okrem výslovne priznaných práv podľa týchto OP.
  10. Autorské práva: Na všetky prvky Aplikácie, najmä grafiku, texty, užívateľské rozhranie a obsah, sa vzťahujú autorské práva Spoločnosti alebo iných subjektov. Kopírovanie, šírenie alebo reprodukcia bez písomného súhlasu je zakázaná.

Článok VII. - Práva a povinnosti Zmluvných strán

  1. Zmluvné strany súhlasia s tým, že niektoré časti predmetu Zmluvy poskytuje alebo bude poskytovať Spoločnosť prostredníctvom tretích osôb.
  2. Používateľ je zodpovedný za obsah, ktorý vloží, vytvorí, upraví alebo zdieľa počas používania Aplikácie.
  3. Ak obsah, ktorý Používateľ spustí v Aplikácii, predstavuje autorské dielo, týmto udeľuje Spoločnosti bezodplatnú, nevýhradnú licenciu na jeho použitie v rozsahu potrebnom na plnenie OP, Zmluvy a poskytovania Služieb.
  4. Používateľ vyhlasuje, že je oprávnený na výkon majetkových práv k obsahu, ktorý zverejní, a že jeho konanie neporušuje autorské práva alebo iné duševné vlastníctvo.
  5. Používateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby bol obsah používaný Spoločnosťou riadne a bez prerušení, vrátane získania potrebných súhlasov od autorov.
  6. Používateľ je povinný uhradiť Spoločnosti všetky vzniknuté náklady, škody a ujmy spôsobené porušením svojich povinností podľa týchto OP.
  7. Používateľ sa zaväzuje poskytnúť Spoločnosti súčinnosť pri plnení jej povinností vyplývajúcich z právnych predpisov alebo obrany Spoločnosti.
  8. Používateľ vyhlasuje, že rozsah udeľovanej licencie Spoločnosti nezanedbáva práva, ktoré mu boli udelené tretími osobami a je pripravený to preukázať.
  9. Spoločnosť je oprávnená použiť obchodné meno Používateľa, ak ide o právnickú osobu alebo podnikateľa, na marketingové a referenčné účely.
  10. Aby Spoločnosť mohla riadne a včas plniť svoje záväzky, je Používateľ povinný poskytovať všetku potrebnú súčinnosť; v opačnom prípade Spoločnosť nezodpovedá za prípadné omeškania.
  11. Spoločnosť je povinná zabezpečiť ochranu všetkých Informácií uložených v Aplikácii pred stratou, zničením či zneužitím.
  12. Spoločnosť neposkytuje zálohovanie alebo archiváciu Informácií, a preto po ukončení Predplatného môže dôjsť k strate uložených kalkulácií.

Článok VIII. - Dostupnosť Aplikácie

Aplikácia sa poskytuje „tak, ako je“ a „ako je dostupná“ bez záruk akejkoľvek povahy, či už výslovných alebo implicitných, vrátane záruk týkajúcich sa predajnosti, vhodnosti na konkrétny účel, bezpečnosti a iných vlastností.

  1. Aplikácia môže obsahovať prepojenia na iné webové stránky alebo služby tretích strán, za ktoré Spoločnosť neodpovedá.
  2. Spoločnosť negarantuje úroveň dostupnosti Aplikácie.
  3. Dostupnosť Aplikácie môže byť obmedzená z dôvodu aktualizácií, údržby alebo iných nepredvídateľných udalostí.
  4. Spoločnosť neoznamuje odstávky alebo výpadky funkčnosti Aplikácie vopred.
  5. Spoločnosť sa zaväzuje poskytovať technickú podporu prostredníctvom Služieb podpory podľa aktuálnych možností.
  6. Počas poskytovania Služieb podpory môže byť Aplikácia dočasne nedostupná, pričom z toho nevzniká nárok na zľavu z Predplatného.
  7. Spoločnosť zabezpečuje funkčnosť Aplikácie a rieši Incidenty cez Užívateľskú podporu alebo e-mailovú komunikáciu.
  8. Služby podpory nezahŕňajú školenia, úpravy či vylepšenia Aplikácie.
  9. Používateľ zodpovedá za zabezpečenie prístupu k Aplikácii prostredníctvom internetu.
  10. Spoločnosť si vyhradzuje právo Aplikáciu vylepšovať, meniť alebo aktualizovať bez predchádzajúceho upozornenia.

Článok IX. - Zodpovednosť Spoločnosti

  1. Spoločnosť nezodpovedá za obsah, správnosť ani úplnosť Informácií generovaných používateľom v Aplikácii.
  2. Spoločnosť nie je zodpovedná za poškodenie alebo neúplnosť údajov spôsobených poruchami internetu či z dôvodu nekvalitného pripojenia.
  3. Spoločnosť nenesie zodpovednosť za náhodné, následné alebo nepriame škody vyplývajúce zo straty údajov.
  4. Spoločnosť sa snaží obmedziť vplyv škodlivého kódu či nevyžiadaného obsahu, avšak za takéto vady nenesie zodpovednosť.
  5. Spoločnosť nepreberá zodpovednosť za straty vzniknuté z nedostupnosti Aplikácie alebo iné škody, ktoré nevznikli zavinením Spoločnosti.
  6. Ak Účet Používateľa je pozastavený či zrušený z jeho vlastnej zodpovednosti, Používateľ nemá nárok na náhradu škody.
  7. Používateľ zodpovedá za všetky svoje aktivity v Aplikácii a porušenie OP môže viesť k zablokovaniu alebo zrušeniu Účtu.
  8. Používateľ je povinný uhradiť všetky náklady vzniknuté Spoločnosti v dôsledku porušenia jeho povinností.

Článok X. - Zodpovednosť Spoločnosti vo vzťahu k Používateľovi - Spotrebiteľovi

  1. Spoločnosť sa zaväzuje dodať Služby v požadovanej kvalite, množstve a bez vád. Zodpovedá za vady, ktoré má Služba pri použití Spotrebiteľom.
  2. Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov, ktorá začína plynúť od momentu použitia Služby a zaplatenia Predplatného.
  3. Práva zo zodpovednosti za vady Služby, uplatniteľné počas záručnej doby, zaniknú, ak Spotrebiteľ nevymáha nápravu v záručnej lehote.
  4. Podmienky uplatnenia zodpovednosti za vady (reklamácie):
    1. Spotrebiteľ je povinný Službu pri jej prevzatí skontrolovať, najmä funkcionalitu a súlad s informáciami na Webovej stránke, a pri zistení vád uplatniť reklamáciu bez zbytočného odkladu.
    2. Na neskoršie uplatnené reklamácie zo zákona zjavných vád sa nebude prihliadať.
    3. Pri skrytých vadách je reklamácia uplatniteľná bezodkladne po zistení vady, najneskôr do uplynutia záručnej doby.
    4. Spotrebiteľ nemá právo uplatniť záruku, ak o vade vedel pred jej poskytnutím alebo mu bola v adekvátnej miere zľava z Predplatného udelená.
  5. Uplatnenie práva zo zodpovednosti za škodu (reklamácie):
    1. Reklamáciu je možné uplatniť prostredníctvom Užívateľskej podpory alebo e-mailom, pričom reklamácia musí obsahovať označenie “Reklamácia”, popis vady, kontaktné údaje a špecifikáciu nárokov.
    2. V prípade neúplného alebo nejasného podania Spoločnosť vyzve Spotrebiteľa na jeho doplnenie. Lehota na doplnenie je 10 dní.
    3. Po prijatí reklamácie Spoločnosť bezodkladne vyrozumie Spotrebiteľa e-mailom.
  6. Vybavenie reklamácie:
    1. Spoločnosť je povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 pracovných dní (v zložitých prípadoch do 30 dní) od uplatnenia reklamácie.
    2. Reklamácia musí byť vybavená do 30 dní od jej uplatnenia; po uplynutí tejto lehoty má Spotrebiteľ právo odstúpiť od Zmluvy alebo požadovať výmenu Služby.
    3. Po vybavení reklamácie Spoločnosť vydá písomný doklad a oznámi výsledok prostredníctvom e-mailu.
    4. V prípade uznania reklamácie Služba bude buď bezvadná, alebo Spotrebiteľ obdrží vrátenie/zľavu alebo predĺženie Predplatného.
    5. Ak vada znemožňuje riadne používanie Služby a reklamácia je uznaná, má Spotrebiteľ právo odstúpiť od Zmluvy a získať vrátenie zaplateného Predplatného.
  7. Podávanie sťažností a podnetov:
    1. Spotrebiteľ môže podávať sťažnosti prostredníctvom e-mailu, ktorý je dostupný na Webovej stránke.
    2. Spoločnosť informuje Spotrebiteľa o výsledku posúdenia sťažnosti prostredníctvom e-mailu.
    3. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) – Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj.
  8. Alternatívne riešenie sporov:
    1. Spotrebiteľ môže podať žiadosť o nápravu cez e-mail. Ak spoločnosť neodpovie do 30 dní alebo žiadosť zamietne, môže Spotrebiteľ podať návrh na alternatívne riešenie sporu podľa príslušného zákona.
    2. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je dostupný na stránke Ministerstva hospodárstva SR.
    3. Návrh na alternatívne riešenie sporu môže Spotrebiteľ podať podľa zákona.
    4. Alternatívne riešenie sporov sa vzťahuje len na spor medzi Spotrebiteľom a Spoločnosťou.
  9. Odstúpenie od Zmluvy:
    1. Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy.
    2. Ak Spotrebiteľ súhlasí so skorším začatím poskytovania Služieb, po ich úplnom poskytnutí stráca právo odstúpenia a musí zaplatiť za poskytované Služby.
    3. Odstúpenie od Zmluvy je možné prostredníctvom formulára na Webovej stránke alebo písomným oznámením.
    4. Lehota na odstúpenie je dodržaná, ak je oznámenie odoslané najneskôr v posledný deň lehoty.
    5. V prípade odstúpenia od Zmluvy rušia sa aj doplnkové zmluvy, pričom Spotrebiteľ nemusí platiť ďalšie náklady.
    6. Ak Spotrebiteľ odstúpi pred začatím poskytovania Služieb, uhradí Spoločnosti len za skutočne poskytnuté plnenie.

Článok XI. - Trvanie a ukončenie Zmluvy

  1. Zmluva je uzatvorená na dobu neurčitú.
  2. Zmluva zaniká:
    1. písomnou výpoveďou Zmluvných strán bez uvedenia dôvodu,
    2. písomným odstúpením Spoločnosti, ak Používateľ používa Aplikáciu mimo rozsahu Licencie,
    3. písomnou dohodou Zmluvných strán ku dňu uvedenému v dohode.
  3. Výpoveď musí byť písomná, doručená druhej strane a nadobúda účinnosť po uplynutí Predplateného obdobia.
  4. Oznámenie o odstúpení musí byť písomné a účinné dňom doručenia druhej strane.
  5. Odstúpenie od Zmluvy sa nevzťahuje na Spotrebiteľa, ktorý nie je predmetom tohto článku.
  6. Po ukončení OP Spoločnosť nevyhotovuje záložnú kópiu Informácií (backup).

Článok XII. - Neoprávnené používania Aplikácie

  1. Používateľ je zodpovedný za používanie Aplikácie vrátane osôb, ktorým udelil prístup.
  2. Za „neoprávnené používanie Aplikácie“ sa považujú:
    1. priame výzvy na dopúšťanie násilia,
    2. obsah dehumanizujúci, ponižujúci alebo hanobiaci jednotlivcov alebo skupiny,
    3. používanie Služieb na útoky na iné osoby alebo skupiny,
    4. zverejnenie osobných údajov iných osôb bez ich súhlasu (napr. meno, fotografia),
    5. obsah s vulgarizmami alebo obscénnosťami na urážanie iných,
    6. údaje umožňujúce zistenie totožnosti (vrátane finančných a zdravotných údajov),
    7. pornografický obsah alebo zobrazovanie sexuálnych aktov a fetišov,
    8. obsah so zobrazením odhalených genitálií,
    9. obsah oslavujúci sodomiu,
    10. sexuálne explicitný obsah,
    11. neexplicitnú pornografiu,
    12. obsah sexualizujúci neživé objekty,
    13. pózy s očividne sexuálnym podtextom,
    14. obsah súvisiaci so sexuálnymi hračkami (nekomerčný),
    15. násilný alebo krvavý obsah s cieľom šokovať,
    16. názorné násilie zahŕňajúce krv, vážne zranenia alebo smrť,
    17. obsah zobrazujúci týranie zvierat,
    18. odkazy na stránky s obmedzenými tovarmi alebo službami,
    19. kontaktné informácie na takéto tovary,
    20. obsah podporujúci vážnu ujmu na zdraví, bezpečnosti, majetku alebo životnom prostredí,
    21. obsah napomáhajúci zneužívaniu nebezpečných vecí,
    22. obsah, ktorý porušuje zákonné práva iných (vrátane autorských práv),
    23. obsah zobrazujúci sexuálne zneužívanie detí,
    24. obsah týkajúci sa nebezpečných či protizákonných činov (napr. znásilnenie, obchod s ľuďmi),
    25. protizákonné výrobky a služby (drogy, nelegálne lieky),
    26. obrázky propagujúce násilie,
    27. obsah vytváraný teroristickými skupinami,
    28. obsah, ktorý podnecuje k násiliu alebo terorizmu.
  3. Používateľ nesmie uverejňovať obsah s všeobecnými, politickými alebo spoločenskými komentármi či osobnými výlevmi, ktoré majú za cieľ poškodiť digitálnu prítomnosť iného subjektu.
  4. Spoločnosť je oprávnená bez predchádzajúceho upozornenia odstrániť alebo zablokovať obsah, ktorý považuje za neoprávnené používanie Aplikácie.

Článok XIII. - Doručovanie

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že písomnosti podľa týchto OP budú doručované elektronicky – e-mailom, pokiaľ nie je uvedené inak. E-mail sa považuje za doručený nasledujúci pracovný deň od odoslania, pokiaľ nie je preukázané inak.
  2. Oznámenia o predčasnom skončení Zmluvy sa doručujú poštou vo forme doporučenej zásielky. Doručenie sa považuje za uskutočnené podľa doručovacej listiny alebo v prípade odmietnutia doručenia či vrátenia zásielky.

Článok XIV. - Spracúvanie osobných údajov

V súvislosti so vznikom a plnením Zmluvy, ako aj inými súvisiacimi činnosťami podľa týchto OP, dochádza k spracúvaniu osobných údajov Používateľa. Osobné údaje sú spracúvané v súlade s Nariadením EÚ 2016/679 a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. Všetky informácie o spracúvaní sú dostupné na Webovej stránke.

Článok XV. - Osobitné ustanovenia

Používateľ nie je oprávnený bez písomného súhlasu Spoločnosti postúpiť alebo previesť akékoľvek práva, úžitky, pohľadávky či záväzky vyplývajúce z týchto OP.

Článok XVI. - Záverečné ustanovenia

  1. Tieto OP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich potvrdenia v Registračnom formulári a sú zverejnené na Webovej stránke.
  2. Právne vzťahy, ktoré nie sú upravené týmito OP, sa riadia právom Slovenskej republiky s vylúčením kolíznych noriem a budú rozhodované príslušnými súdmi.
  3. Od týchto OP je možné sa odchýliť len na základe písomnej dohody Zmluvných strán.
  4. Spoločnosť si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto OP kedykoľvek počas ich platnosti, pričom zmeny nadobúdajú účinnosť zverejnením na Webovej stránke.
  5. Ak Používateľ nesúhlasí so zmenou OP, je povinný to písomne oznámiť Spoločnosti najneskôr do 15 dní od účinnosti zmien. Ak tak neurobí, považuje sa, že s nimi súhlasí.
  6. Používateľ je povinný pravidelne sa oboznamovať so zmenami OP.
  7. Ak je niektoré ustanovenie týchto OP neplatné, nemá to vplyv na ostatné ustanovenia; v mieste neplatného ustanovenia sa použije dispozícia podľa platných právnych predpisov.
  8. OP sú vyhotovené v slovenskom jazyku. V prípade akéhokoľvek nezhody má znenie v slovenskom jazyku prednosť pred prekladom.